donderdag 26 september 2013

Muntgroen, part II

Ik presenteer voor u het eerste exemplaar van de reeks Prinsessenkamernachtkastjes (klik en je ziet het originele kastje rechts boven). Lief, romantisch en... niet roos maar vooral fris muntgroen!

Fris muntgroen

Zoals gepland zou ik het oorspronkelijke schattige deurknopje hergebruiken. Er werd niets mee gedaan, de authenticiteit van het kastje werd hierdoor deels behouden.

Hergebruik

Voor de binnenafwerking deed ik inspiratie op bij een vriendin die de logeerkamer net had behangen en geschilderd. Topresultaat trouwens! Eén muur werd er bekleed met een mooie fantasieprint in het wit en het muntgroen. Het klikte meteen tussen dat papier en mij. Kopen die handel, dacht ik! In de winkel (Gamma) lag nog een warm gele variant, ook niet mis trouwens. 

Perfect match

Het papier werd op maat gesneden en met lijmspray tegen de binnenkant van het kastje geplakt. Een heel prutswerk maar het resultaat maakt het meer dan goed en proud of it!

Coming soon: Muntgroen, part III.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten