woensdag 28 november 2012

Spreuk - Oost west ...

'Oost west thuis best'. Mijnen thuis, de plaats waar ik volledig mezelf ben en steeds terecht kan na een drukke dag.

... thuis best

Momenteel ontbreekt er iets in mijnen thuis. Toen ik daarstraks de woonkamer binnenkwam, kon ik tegen niemand vertellen over mijn avonturen in de Kringwinkel van Geel. Het was immers een hele onderneming om het commode-kastje dat we vorige week hadden gekocht in de auto te krijgen. De achterbank er half uit, passagierszetels helemaal naar voor... echt millimeterwerk! Maar hey... don't underestimate a woman.

Wie of wat ontbreekt er? Wel, mijn meneer is heel vroeg deze ochtend vertrokken voor drie dagen naar IJsland, organisatie Johnnie Walker. Een persreis om de Double Black voor te stellen. Ik ben heel trots dat ze hem hebben uitgenodigd maar ook stiekem een tikkeltje jaloers. Reden te meer dus om mijnen thuis nu extra gezellig te maken.

Kaarsjes aan, een lekkere thee, gestoofde appeltjes met rozijnen, onder het fleecedekentje een boek lezen,... ik kan er tegen deze woensdagavond. 

Home, sweet home!

2 opmerkingen: